kom närmre, jag har något viktigt att berätta..

Bra planering är när man känner att man nog måste kräkas och skyndar sig att sätta upp håret samt förbereda ett glas vatten att ha med sig.

Jag gjorde det igår och det var perfekt. Jag hann allt det lagom tills jag ynklig och hulkandes närmade mig toalettstolen.

Det kallar jag talang.

Idag mår jag sådär, men säg inget för kålläggsen brukar inte uppskatta magsjuka och sånt och jag har inte råd med fler karensdagar den här månaden. Väldigt ego, jag vet. Men det är bara 1 person här idag och honom kan vi avvara någon dag.

Trots att magen var tom och den skrek efter flott och salt kan jag vänligt men bestämt hälsa att ett meal från Burger King inte var det ulitmata att fylla en tom mage med.

Intressant fakta va?

So here we maybe go again. Skit också att jag inte har någon hårsnodd med mig till jobbet, jag får hålla upp håret manuellt.

Hulk, spy och hej på er!

Kommentarer
Postat av: Honung

Men kära nån, du är värre däran än jag! Krya på dig också! You got mail, babe!

2008-10-15 @ 12:53:30
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0