Köttbullar!

Jag visste att det skulle finnas något positivt med att vara sjuk.

Idag kommer mormor med färdiglagad mat hit och bäst av allt är att hon kommer med just köttbullar. Hennes köttbullar är bättre än all gourmetmat i världen och jag skojar inte.

Men det är ett jävla skit att jag inte känner mig ett dugg bättre idag, snarare sämre. Hello! Jag ska till Stockholm på fredag! Skicka mig ett friskpiller omedelbums.

*Ögonlocken hänger som två urlakade kamelpucklar och ögonen står ut ur sina mörka hålor
*Kinderna bränner heta och inte på ett porrigt vis
*Halsen har ett inbyggt rivjärn och vi snackar deep pain varje gång jag hostar
*Hela min kropp känns som en heffaklump av jello
*Huvudet spränger och näsan ska vi inte tala om

Var jag inte hiskeligt ful innan så är jag det nu.

Dessutom behöver jag en ny kjol till helgen. Hur jag ska orka inhandla den har jag ingen aning om, men ni vet när man bestämt sig för något och målat upp en bild av det? Ja, då går det absolut inte att leva utan. Så jag måste pallra mitt arsel ner på stan senast imorgon och prova kläder annars dör jag ju. H-a-l--l-e-l-u-j-a-h. Not.

(Om ingen gör det åt mig? Jag vill ha en guldfärgad hög men vippig satinkjol i storlek 36-38, och den får kosta max 350 spänn, tack på förhand. Ps, en svart går bra om inget annat finns Ds)


Kommentarer
Postat av: Honung

Jag tycker synd om dig, men jag vill också ha köttbullar!

2008-10-09 @ 01:22:32
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0