Kvällens boktips

Under tiden grannarna avslutar sin krocketmatch ovanpå sitt parkettgolv ska jag krypa till kojs och läsa min* lilla bok. Det är Mötley Crue´s självbiografi och man lär sig mycket om Sex Drugs & Rock´n roll. Sånt kan vara nyttigt för man vet ju aldrig, rätt vad det är lever man det livet själv. Jonas är nämligen en jävel på gitarr och jag kan spela sked. Sometimes. En varning bara, boken är inget för finkänsliga.

Näemen..det här var egentligen menat som enbart ett boktips det här inlägget serni. Mitt liv, nuvarande och kommande, skiter ju ni egentligen i. Killen som skrivit boken är samma kille som skrivit Jenna Jameson´s självbiografi. Riktigt bra även den så om du har läst den ska du definitivt läsa den här eller tvärsom. Öhh..fick jag till det här rätt nu? Men ni fattar va. Själv är jag för tjöttmössa för att tänka klart. 

*boken tillhör J.

"Ni-na-na- ni-na-na-na- ni-na-na...osv..Flyger iväg i min lilla koffert".

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: fröken gud:

ja. en ny dag att vara dum i huvudet på! :)



å, läser också den boken nu. och jenna jameson innan.

så klockrent med bullwinkle i början. hah! livsfarlig älgbrud

2008-10-13 @ 22:05:07
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Boken är vår ;) och jag bryr mig visst det..

Boklådan, finns det nåt mer psykotiskt eller?

2008-10-13 @ 23:19:41
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Mmm den var verkligen sjuk den där, som att han hade elchockats å hälften av håret hade rymt å andra halvan stod rakt upp =P

2008-10-14 @ 11:13:14
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0