Kvällsundervisning

Sitter i soffan och kollar på S.O.S Familj med Hampan. Det är i rent uppfostringssyfte och inget annat. Hela tiden kommer jag med små förmaningar, påpekar lite extra vid särskilda händelser på tv´n och myser när jag ser Hampus tappa hakan emellanåt.

Faktum är att det har en avskräckande inverkan på honom och även på mig.

Nyss gick han och hämtade täcket, fnös åt tjejen på tv´n och frågade om jag kunde flytta lite på mig så han kunde få gosa i samma soffa.

Aahhh...wonderful. Den lilla ungen är världens goaste. Synd bara att han kommer ruinera mig så småningom. Han har just klämt 4 rostade mackor till kvällsmat och han berättade just att han var mer hungrig.

Hälp! Jag tror jag ska skaffa ett 90-konto för donationer till mitt matkonto.

But what to do? Jag kan ju absolut få jobb på tex Subway om det någongång skulle krisa.

Kommentarer
Postat av: J

Eller så styr jag ett kneg där, mat- och hyrsituationen uppstyrd på en gång! =) Han är en riktigt bra grabb förresten, men det visste du ju att jag tycker =)

2008-10-07 @ 22:17:19
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh my! Jag har samma problem! Inte nog med att han drar 38 i skor och växer så det knakar och sprakar på samma gång - Han äter som en vuxen karl! Min lilla bebis äter vuxenpizzzor, kvällsmackor och blir inte mätt på ett Happy Meal... Och jag har knappt hajat att barnmatsburksstadiet är förbi... Läskigt!

2008-10-07 @ 22:38:34
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0