Ett äkta dagboksinlägg

Igår var en bra dag! Gårdagkvällen gick i nykterhetens tecken och det var skönt som omväxling även om man ibland önskade att man satt med ett glas vin i handen. Men det är bevisat att man kan ha roligt på en fest nykter så länge sällskapet är gott och det var det verkligen.

Mina kära kollegor på Systembolaget "tackade av" mig med en liten fest igår. Chefen hade fixat snittar, god middag och sonen hade bakat godaste kladdkakan till efterrätt. Idag är jag o-bakis och det är så skönt. Snart ska bilen rullas upp på gräsmattan och dammsugas, det är inte en dag för sent. Det är faktiskt ett år sedan sist och jag känner på mig att jag kommer hitta en massa spännande och även mindre spännande prylar. Mest av allt hoppas jag att jag hittar en massa pengar eller en bortglömd trisslott med storvinst på. Jag lovar er, ingenting är omöjligt med Fårrden.

Idag tänkte jag lyxa till det med pizza och godis och film. Men efter att nyss kommit hem från en längre och helt underbar promenad i det vackra vädret känns det mindre lockande att äta allt det där onyttiga.

Idag är en bra dag, men den hade varit bättre att dela med Jonas. Jag längtar så jag blir galen. Nu har det gått en vecka och för varje dag så kommer längtalängta attackerna allt tätare och blir svårare att hantera. Men på fredag ska det gosas som om det inte fanns någon morgondag. Som tur är kommer lillungen hem imorgon och då är iallafall en älskling "i bo"


Här får ni lite bilder från kvällen igår och från min höstpromenad idag. Inte riktigt min grej att fota naturbilder och än mindre att lägga ut annat än partypics på bloggen men idag känner jag mig ödmjuk inför allt.

 Min present!   Ruskigt goda fördrinkar

                T & P

 S i ett skrattanfall med rödvin i fulla munnen..

 Jag o T, jag har svårt att bete mig på foto jag vet.

 Miss Boss med stort B. Bästa chefen ever!

Ah, tårdrypande. Jag saknar dem alla även de som inte förärats på bild här i bloggen. I will miss you all!

     Gosig söndag på er alla !

Dagens låt: Nåt riktigt brrrrra!


Kommentarer
Postat av: J

Haha låten följde ju inte riktigt temat för inlägget =P men ruggigt bra är den!



Falun är ju så sjukt vackert darling, snart snart...

2008-10-19 @ 16:21:55
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Honung

Vackert vackert vackert.

2008-10-19 @ 17:26:12
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söstra miii!



Jag saknar dig i ofantliga mängder! eller ja alltså ofantligt mycket!



vet du, den sista bilden på vattenkröken och trädena vid kålgårn fick mig att minnas en tid på brits då vi på bildlektionen skulle ut i naturen och teckna av det som vi tyckte var fint. och jag valde precis den dungen som du tagit kort på! precis den vinkeln också!



det som just nu skulle vara pinsamt vore om du sa att det var ett helt annat ställe än kålgårn. hursom så är det en vacker bild!



och för det andra igen, så saknar jag dig apmycket och önskar vi kunde ses snart! jag kanske kommer hem en snabbis över höstlovet! dä bli la bra dä!!



och jag är så glad, för alltid när jag frågar mamma om hur du mår så svarar hon att du är så lycklig och glad och det värmer gott varje gång för det är du värd min älskade syster!! och hampe, som jag saknar alla småknoddar! krama om varandra tusen gånger från mig och pussa (en fet puss) hampus och hälsa från mig och erik! han kommer säga blääää!



tjih! miss u and jag äälskar dig! pussar i tusen!



2008-10-19 @ 21:01:36
Postat av: J

Kmr inte riktigt över hur vackert det är...

2008-10-19 @ 23:12:16
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mli

Sis: Det ÄR kålgårn =) Det var otroligt fint idag, var bara tvungen att fota. Ja jag är så lycklig att jag svävar mest på små moln här. Ja kom hem på lite lov! Vi längtar efter dig! Luv ju tu, pussar i ofantliga mängder!

2008-10-19 @ 23:17:33
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0