Nu ska det här lilla psykot trassla in sig i sängkläderna några timmar. Vi får se om jag hittar min väg ut imorgon när klockan ringer vid halv sju. Usch vad tidigt...

Jag har just haft en jul-ångest-kris. Men den har i det närmaste gått över. Kvar hänger några svettpärlor i ögonbrynen men andhämtningen har änligen lugnat ner sig. Tack gode gud för bruna papperspåsar, man vet aldrig när man behöver andas i en. Jag har hela lägenheten full med små gömställen för när jag får ett anfall och krampar på golvet då behöver jag bara sträcka ut handen så finns det en där. Närhet och tillgänglighet är två ord jag älskar. Många skulle kalla mig för hypokondrisk men det är jag inte, däremot har jag trott så många gånger att jag ska dö att i mitt garage står en färdig gravsten och bara väntar på sista datumet.

Nä, jag skojar med er. Jag har inget garage.

G´natt!

Kommentarer
Postat av: J

HAHA du är så störd, vetu det? Har jag sagt det förut? Hmm... Förlåt för att jag kastade dig in i ångesten, det var verkligen inte meningen.. e bara att jag gillar att va ute i god tid =) (redan hittat lite alternativ till H).. Och just ja, förutom stört, skriver du förbannat bra och roligt, t.i.w.I.l.y. ;)

2008-10-19 @ 23:45:04
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Kan förresten meddela att min far numera läser din blogg haha, han är klipsk den där gubben

2008-10-27 @ 22:27:58
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0