Not the reaction I expected..


Muahahahahaha!

Men han är väldigt avslappnad. Det måste man ge honom cred för..

=)


Jag har tårar i ögonen...men inte av skönsång.

Och förresten, varför hamnar inte såna HÄR annonser på Best of Blocket?

När ni kollat bilden och hela texten undrar jag om det är något som får er att höja på ögonbrynen? Jo, jag fattar väl att det var mycket men stod det inte att den gjorde succé 2006? Måste väl vara ett skrivfel. Jag hade chansat på 1986.

Älskling! Jag vill gifta mig och jag slår till på den där, den var billig.

Kommentarer
Postat av: m.

Haha, ja. Eller så var det i Kazachstan den gjorde succé 2006 (efter att ha haft segertåg i Sverige 1986 naturligtvis, nu vänder den alltså hemåt för att den hört att annat 80-talsmode återvänt). Du får passa dig, fraktkostnaden kommer gå i taket - det är därför den är så billig..

2008-10-21 @ 18:25:22
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du fina människa!

skulle du vilja ha gratis kläder från H&M eller Gina Tricot? :)

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem, hur enkelt som helst. ALLT är gratis, inga smygkostnader alls!!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-21 @ 18:29:04
Postat av: J

Ååååh den är så jävla OSLAGBAR! =D Did my time to my chanses, speciellt..



Haha om du vill ha den där så tror jag att jag väntar med frieriet ett tag till ;) Pusss

2008-10-22 @ 00:41:22
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0