Produktivtankeutveckling AB

Ni har säkert alla hört uttrycket "har påven en lustig mössa?" som svar på en självklar fråga.

Imorse när jag såg en blind gubbe kuta som han hade eld i arselet med käppen framför sig kom jag på ett nytt uttryck.

Här får ni ett smakprov på hur det kan användas:

Fråga: Är Emelie en labil kärring?
Svar:  Har blinda blåmärken?


Har ni hört den förr? Hoppas verkligen inte det eftersom jag själv kom på den imorse. Det är lite låg humor kanske, men det är ju knappast någon chans att berörda blinda människor läser detta, eller hur? Mohahaha!

Den här veckan har varit full av brighta ideér. Nu ska jag bara komma på nåt som kan stoppa min begynnande förkylning. Den kommer högst olägligt eftersom det är svårt att hångla när man är täbbt i däsan med sin man.

Och hångla ska jag göra tills det gör ont i läpparna i helgen.

Nu åker jag hem och skållar snoret ur näsan i badkaret en stund. Pössah!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä vitlökssoppan funka inte ...tyvärr. Men däremot verkar det som om tacos, öl och en jävligt stark vitlökssås funkar. Åt det igår kväll o har fan inte mått så här bra på länge :p ....annars kan du ju alltid testa whiskey eller valfri sprit du har hemma :)

2008-10-01 @ 21:17:34
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0