The winner takes it all!

Ville bara säga det! Jag har vunnit det jag velat ha på Tradera både igår och idag.

Idag budade jag hem en svart ulljacka från H&M, oanvänd för 135 spänn. Till råga på allt bor tjejen i Borlänge så jag ska bara hämta upp den efter jobbet. Mohahaha! Dä ä billigt! Jag älskar sånt som är billigt bara så att ni vet.

Va? Blev det här ett sånt där inlägg om mode? Jag ber om ursäkt, men jag ville bara skryta lite.

Fattas bara att jackan visar sig vara ett inköp under någon slags kris 1987. Bilden var inte den absolut bästa, tagen med en usel mobilkamera eller nåt. Men skit samma. För 135 spänn kan jag tända eld på den och grilla marshmallows på gården hemma om jag vill någon kväll.

Nästa panggrej jag ska köpa är en tågbiljett till Stockholm C för 1 spänn. Livet är härligt!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Mina

hahahaha, gud va roligt skrivet! hoppas jackan var bra så du slapp elda upp den...men å andra sidan är det ju gott med marshmallows. ;)

2008-10-27 @ 16:20:59
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: tutten

du ska alltså komma och festa med mig?? GRÄÄÄJJT!!

2008-10-27 @ 23:53:30
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0