YeY yey!!

Inte för att någon bryr sig, men jag ska partaja "like a rockstar "ikväll!

Nu ska jag och min nedgångna kropp låsa in oss i badrummet någon timme. Förvandlingen kommer likna stålmannens, fast jag blir givetvis mycket snyggare än vad Clark Kent någonsin skulle kunna bli. Likheten i kläder kommer dock vara slående, spandex för hela slanten. Hoppas ingen råkar fimpa på mig bara då smälter jag ihop med kvällens outfit.

Dagens outfit har bestått av svarta lite tjockare tights samt en "storskjorta" och stövlar.

2 "komplimanger" har jag fått:

- Mäh, du har fan inga brallor på dig idag! Eh..om du böjer dig..(HYSCH!)
- OMG! Emelie du har inga byxor på dig jue?!

Äh? Har jag inte? Det var som fan...Det visste jag inte, måste glömt dom hemma, hur kunde jag vara så dum att sätta på mig långkalsonger bara? Daaahh...(Och för er som undrar kan jag säga att skjortan mer än väl har täckt jätteröven.)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Att de inte begriper sig på mode.

2008-10-18 @ 12:57:04
URL: http://detharsysslarjagmed.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0