Aaah, efterlängtat mejl..

Hej Emelie!

Vi har haft många kvalificerade sökanden till tjänsten som medarbetare till Falun vilket föranleder att vi tyvärr drabbats av försening. Du finns fortfarande med i urvalsprocessen till butiken i Falun.

/Mvh "hemlig blivande arbetsgivare"

Jag känner mig mycket kvalificerad..jajamän =) I´m still in thö list! Det beror knappast på mina betyg så jag är superlycklig att jag inte är bortsållad än.

Håll tummarna för mig schnella?

Fast jag vill helst inte bli kallad till nån intervju, jag vill bli antställd bara pangbomtjoff!

Intervjuer får mig att bli grön och vilja kräkas....Fast jag har bara varit på 4 i mitt liv och fått 3 av jobben iofs.. Vet ni vilket det var jag inte fick? Mc Donalds 1997...Hur kan man misslyckas liksom? Bah! Inte undra på man ogillar stället.

Bye sockertopps, nu ska jag stryka kläder, världens sämsta hushållssyssla efter diskning...Blä!

Föresten har jag blivit världsförälder hos Unicef idag. Det borde ni också bli, 100:- har ni råd med vad ni än säger. För den summan köper ni ändå bara 1 drink på krogen och det gör ni garanterat flera ggr i månaden. Varsågoda hoppas ert samvete gör att ni trycker här nu: UNICEF

***

Kommentarer
Postat av: anna

jag saknar dina kommentarer emelie! har du lämnat mig?! jag är ledsen!

2008-09-14 @ 10:39:53
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: J

Snyggt byggt älskling, du är grym som snus du! =)

Mmm jag började tvätta å helt plötsligt vare bråttom så jag hann precis slänga allt i torktumlarn innan jag drog.. =P

2008-09-14 @ 11:57:10
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Tack Toffsen! Någon måste ju skrämma till folket så dom ger sig iväg.



VA?? är det sant? Fyfan.. äckligt ju!!

Och stackars er bebodda där.



Jag har faktiskt också helt seriöst hört att den går runt mest där. Vi i stockholm är mest smittade. Om man säger så. Men att Dalahäst-folket låter den gå runt hela tiden. Men inte så konstigt då dom inte får hjälp och kondom egentligen inte ens hjälper 100%! JOBBIGT LÄGE IBLAND.

2008-09-14 @ 13:49:57
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0