Åj...

Som vanligt när jag har haft ett smärre utbrott som i förra inlägget så får jag dåligt samvete....

Jag slätar över det imorgon genom att berätta något sjukt kul som min mamma gjorde för nåt år sen. Puckoflängot.

Endast en guldfisk kan föda en annan guldfisk och that is so very true....Ni ska få se.

Tills dess tar jag mina aggressioner och försöker strypa kudd..nej! Jag menar krama kudden förstås.

Puss

(Och nej, jag har inte ändrat ståndpunkt, bara lugnat mig ett par välbehövliga hekto)

***

Kommentarer
Postat av: tutten

för din skull har jag.

Josefine Törnberg.



Nu kommer väl alla dina besökare lägga till mig som vän, yeeeeeeeees. Im so popular!!

2008-09-12 @ 00:53:11
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0