Alltså..me, myself and I

Jag kan inte släppa det här med Google Analytics. I flera dagar har jag noterat en läskigt hög siffra från stadsdelen Solna i Stockholm. Varför är jag nu så uppjagad över det? Jo, för där har vi vårt huvudkontor och därför är det läskigt. Jag vill inte att mina kollegor utanför det här kontoret ska lusläsa min blogg. Framförallt vill jag ju inte att chefen ska se, det är ju inte så att jag publicerar mina inlägg på fritiden direkt.

Men så insåg jag att vår server ligger i Solna.

Jag har alltså stalkat mig själv nåt grönjävulskt. Det, mina kära vänner, är en mycket märklig känsla.

Jag vet inte om jag ska vara lättad nu eller om jag behöver söka hjälp för bloggmani. Och med det sagt så kan ju alla ni andra som har det här redskapet säkert se att Solna ligger i topp bland era egna stalkers. Det är alltså jag.

Ajm a väry creepy person with to much ledig arbetstajm.

Hej hej! (Vinkar som en idiot, med tungan i mungipan)

Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0