Dra mig on the trissor!

Enligt Google Analytics har jag 5 besök från U äss änd äj! (USA-fritt översatt)

Should I write in english? Is it the same person? Are they coming back?

Holy jävlar, I riiilly shåudd wrajt såu ju cän anderständ! Plis be hälsad, ju are väry wälcåme to maj blågg! Ajm väry säd about thä disajn. Såmething häppend. (Maj fingörs häppend to thä tanjäntbård)

Oläsligt? Men orka klaga. Jag är ju glad! Det är ju "åver thär" för faen!

Äh, jag vet väl att det bara är någon som rååååkat hamna här.

Skit å. Men Analytics är kul! Kanske var mest det jag ville säga =)

***

Kommentarer
Postat av: K

NEJ! Vad jobbigt! Jo vanilla sky är en bra rulle, tyvärr är den än av de filmer som nästan inte går att se fler gånger.

2008-09-25 @ 13:49:25
URL: http://turbohink.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0