Dumma Amerikaner

Jag kan inte låta bli att kolla ibland på dumma dejtingprogram från Amerikatt. Jag ser det som underbar underhållning faktiskt och jag gottar mig i allt skitsnack som cirkulerar bakom deras ryggar när de får chans att "confessa" litegranna i ensamhet.

Senaste var tjejen som efter två minuter med killen säger att det är kärlek vid första ögonkastet och de andra tjejerna bara, aaaahahahahaha, vicken idiot hon är. Men hon vet inte vad de tycker så hon bara ler fånigt in i kameran och är överlycklig för hon anser att de har verkligen någonting mellan sig. Something special, åh, hjärtahjärta.

Jag myser

Sekunden efter ska killen ge en present till den tjej han tycker att han fått bäst kontakt med. Lyckliga bruden blir utan och är inte längre så jävla glad. Det måste ju vara nåt fel på honom, eller hur? De andra tjejerna skrattar rått (och jag med) och med det har hon lyckats bli programmets idiot...Innan första reklamen. Sen vänder hon blicken in i kameran, slätar över hans "misstag" och vidhåller att de har nåt späääcial ihop. Hahaha, jag blir gråtmild..

Sen inser jag

Eftersom vi får se sånt här skit hela tiden, rent ut sagt matas med det och jag vet att det inte är många tjejer som kan stå emot den här typen av program, så är det inte så undra på att vi är misstänksamma mot varandra. Vi sållar rätt lätt ut dårarna och vi tänker faktiskt inte så olika jämfört med dem vi sitter i soffan och höjer på ögonbrynen åt på tv´n. Tjejer är lismande, falska, otrevliga, liktrampande, manipulerande slampor. I grund och botten. Förlåt killar.
(Ja det gäller ju inte precis alla)

Inte undra på att vi tjejer ofta anar rovdjuren i andra tjejer som försöker närma sig ens kille långt innan han själv gör det.


Hursomhelst, sen tar killen ut en av tjejerna på en dejt. De ska skjuta hagelbössa och han visar hur man gör. Väry mänlisch.

- Jäää, wäääll. Hon hanterar instruktioner väldigt bra! (Och med det sagt är han nöjd liksom)

För honom var det viktigt, för henne har allt som handlat om hennes utseende varit viktigt. Hon har säkert svurit åt vädrets makter som låter det blåsa så håret fastnar i lipglosset hela tiden. Hon mår dåligt över värmen i öknen som får hennes panna att se glansig ut och över samma värme som kommer ge henne svamp. Hon undrar helt säkert minst 50 ggr vad hon i helvete ens gör där, när dejten lika gärna kunnat utspela sig på ett spa någonstans. I en tryggare miljö, nära speglar.

Äh, nu ska jag kolla klart och garva lite till. Söndagsuttråkad, kärlekstörstande och ensam som jag är.

Glass? Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Tutten

Hahahaha.. du är underbar ;)



och vaaa?? Kollar du inte på Ensam mamma söker?

Amerikanska skitprogram som förstör allting.

Så gifter dom sig och allting.. ja, en månads äktenskap, hejdå.. heeej!



Näää lite äkta svenska mammor som söker kärleken..

Det blir eeeen.. sommar i sverige med diiig!



HAHAHA

2008-09-14 @ 21:43:17
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lotta

MLI....tittar du p "Girl meets Cowboy"?

Då blir jag avis...jag får inte titta på det för Johan, "det måste finnas någon gräns" säger han. Jag stannar på söndag och så kan vi väl vältra oss i ensamma mammor och cowboygirls hela kvällen!

2008-09-15 @ 11:20:17
URL: http://lotla.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0