En artikel i min smak

Trots att kvällstidningarna inte ligger på topplistan över vad jag läser så surfar jag in ibland för å kolla.

Det här är garanterat den bästa artikeln som Expressen publicerat på länge, lagom lång och med ett otroligt intressant innehåll. Jag vill skaffa en sån mus, den jag har duger inte längre när jag sett det här.

Läs här om: SPRITMUSEN!! Den lilla råttan klarar 9 glas vin och väger vadå, några gram? Själv väger jag drygt 60 och skulle behöva akut hjälp efter samma mängd på kort tid.

Helt plötsligt har Dundermusen fått en konkurrent. Undrar vad han tänker?

*** 


Kommentarer
Postat av: J

Jag blir typ sne när jag läser den artikeln.. Så rutten journalistik av expressen att skriva så.. 9 glas vin = 1.5 l = 5 l fruktsaft på några timmar..

Mao är spritmusen typ 3 meter hög?



Eller så är det motsvarande 9 glas vin.. men det hade ju inte sålt lika många ex...

2008-09-14 @ 20:35:43
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0