En ytterst skum dag. Men det skiter väl ni i.

Idag har jag varit med om det ena och lärt mig det andra. Några gånger har jag kommit till djupa insikter.

1. Blivit intervjuad av "Temo" om mina alkohol och tobaksvanor. Blivit fnissad åt efter vart och vartannat svar i andra sidan luren. Som tur var la batteriet av i telefonen och jag slapp svara på mer ingående frågor om hur mycket smuggelsprit jag förtärt de senaste 30 dagarna.

2. Klarat mig utan telefon nästan hela dagen. 3 mobiler, 3 döda batterier, 0 laddare. En uppfuckad hemtelefon som fungerar tills rösten i andra änden blir för dryg. Se ovan.

3. Blivit skrämd från vettet av en tidningsannons från Canal Digital. Vände sida och där var världens läskigaste ansikte. Jag skrek.

4. Blivit klippt gratis. Varit rädd om halsvenen under gratisklippningen. Hört mamma sucka om olika längder och hört henne säga: Jag ska bara "göra om" på den här sidan. Skräck. Göra om? Hur fan då?

5. Druckit 3 koppar kaffe. Insett försent att det var 2 för mycket. 2 var gratis och goda, 1 kostade 20:- och smakade skit. I blame Statoil.


6. Hört mamma säga snuskiga saker till TV´n. Eller egentligen var det högljudda tankar till de "Ensamma Mammorna" på TV3 som slapp ur hennes mun. Typ det här: Äh! Vafan, vadå upprymd? Upprymd?! Hahahaha, säg som det är din tönt, du är kåt! (till en av männen alltså...)


7. Skakat okontrollerat och mått lätt illa på grund av mammas ordval. And please remember, jag tog den snälla versionen...

8. Mått dåligt över programmets musikval. Per Gessle i parti och minut, need I say more?

9. Hört min son säga att "Simpsons äger". Därefter undrat vem denna alien i soffan är bredvid mig? 

10. Hört min son säga att "Johnny English äger". Blivit nöjd igen och insett att han nog bara skojade i punkt 9. Eller?

Tjohejdå.


Kommentarer
Postat av: fröken gud:

nej, 18 vill jag verkligen inte vara. men jag trodde tydligen att jag var det. och efter det kom 23, vilket jag heller inte är... hm.



hahahahahah! nej, det hade fan inte varit helt ållrajt. stackars vovve, utbytt för lite matvaror. hahaha. då jääklar är man glömsk!!! :) hahaha! ska köra med det i fortsättningen när nån tycker jag är glömsk. "du! jag vet en som glömde sin hund utanför konsum. så käft!" asbra ju! :)

2008-09-26 @ 22:35:31
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Gütt att han gillar simpsons, då blir vi i majoritet mot dig när det står mellan dom och glamour ;)

2008-09-26 @ 23:22:14
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

hahahahaha.. helt underbart! Hur går det med savannbyxorna raring?

2008-09-27 @ 01:22:14
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0