Haha, omg! + onödig info för uttråkade

Jag hade sjukt mycket sidvisningar igår. Vem av er läsare hade så svåra problem att ni faktiskt återkom till den här bloggen så mycket? För nåt bra har jag inte skrivit, dä vet jag nog.

Lite onödig info till den som det berör, dvs ingen. Jag köpte jättefina kaffemuggar (stoora) på loppis idag 12st för 45 spänn, det är 3,75 per mugg. Billigt va? Det mest spännande med inköpet var dock att jag var tvungen att tänka: kommer J att gilla dom här?

Svaret blev naturligtvis ja på den frågan. Det var ju det jag hade velat höra om han varit med och då valde jag det.

Veronica? Tjänade jag eller sparade jag pengar där? Förmodligen slösade när jag tänker efter...muggar hade jag ju. Men det är svårt att stå emot när det är så billigt och snyggt.

Har jag nämnt på länge att jag saknar Jonas? Jaha, vare igår...Men klaga då inte, jag saknar honom varje sekund men skriver det mer sällan än så.

Näpp, iväg till affärn nu och inköpa så mycket godis att tänderna trillar ur munnen på ungen ikväll. Igår fick han 3 sockerfria tuggummin som jag hittade i botten på väskan. Det var inte så jättepoppis....Så jag lovade dubbla mängden idag.

Till kräftskivepartyt i Norrtälje som jag inte kunde närvara på ikväll: SKÅL! Ha det så förbaskat skoj!
(gråt och tandagnisslan)

***


Kommentarer
Postat av: J

Det var jag ,)



De var kanonsnygga älskling! Bara jag får ha en av mina gigantmuggar för morgonkaffet så blir det perfa haha =P Saknarej me men nu ere iaf bokat å klatt till nästa helg, schwiiing!

2008-09-13 @ 16:51:50
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kennyyyyyy

varför går inte ni ihop typ 10-15 halvpopulära bloggare och försöker få lite stimpengar för det ni investerar?



pucc

2008-09-13 @ 18:18:55
Postat av: Anonym

Populär? Stim? Vad?



Du på måndag har jag ingen dator kvar. Jag har kört över den.



Med flit, 2 ggr dessutom.

2008-09-13 @ 18:42:28

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0