Högre division

Kom just och tänka på en sak när jag stod här i chilins vitlöksångor och tänkte att det är ju 3 dagar tills jag träffar min älskling så jag tar en extra klyfta av sånt där som luktar sådär *pekar uppåt*. (Onödig info, jag vet det)

Mina förra "pojkvänner" läste Bilsport och på sin höjd tv-tablån i någon rutten kvällstidning. Helst på toa.

Min nya man (ja han är det) läser Dagens Industri varvat med Rockyserier och läser dessutom ekonomi.


Snacka om hoppa upp en division. För mig alltså..vad han tycker tåls att fundera på.'


Vad jag läser? Åh, mycket viktiga och (läs: Cosmopolitan) kulturella saker. Ehrm..


Fast man kan väl säga att den är lite som Dagens Industri i tjej-version? Och så har den ju en mycket snyggare framsida

Fast ärligt talat önskar jag ibland att jag var i den åldern då jag fortfarande läste Min Häst...

***

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina söta du! Jag vill bara påminna dig om att du är världens finaste kömpis!!



PS:Jag ska börja köpa en pren på Di till dig istället för Cosmo!

Häpp häpp!

2008-09-16 @ 19:46:56
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: scream and shout

Haha! Känns skönt att du läste och kände lite medömkan för historiens huvudrollsinnehavare, vilket självklart inte är jag. För vi tjejer bajsar ju inte, det vet vi mycket väl båda två ;D



Och det där med att bli sambo, hua, läskigt! Jag tror egentligen att jag är menad att vara kille, men blev tjej. Inte så att jag önskar att ha snopp utav andra anledningar än att kunna göra helikoptern och skriva mitt namn i snön, men ändå. Om jag skulle bli sambo inom snar framtid så skulle det bli med någon jävligt rik så att vi har en sisådär 37 sovrum och 18toaletter. Självklart för att jag skall slippa se personen dygnet runt ;D



2008-09-16 @ 20:11:57
URL: http://screamandshout.blogg.se/
Postat av: J

Om du börjar prenumerera på finansvärlden så kan du få läsa cosmo på toan, hur låter det? ;)

Nöö, här e en som oxå bytt upp saj förståru

2008-09-16 @ 21:10:57
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0