Holy jävlar!

Det är fruktansvärda scener som utspelar sig på Glamour just nu. Hur jag kan veta sånt skit? Före första kraschade hårddisken på dator nr 2 nyss. För det andra så funkar den ju såklart inte då. Det är mina bästa förklaringar. Så jag mobilbloggar för första gången å det är skitdrygt må jag säga. Tack Gunilla! You made my kväll! Så fort jag blir förbarmad med en ny dator från chefen ska jag nominera vidare och göra fler bloggare glada! Åh, ont i fingrarna...be till högre ort att det här verkligen funkar. Nu trycker jag...Häj!

Kommentarer
Postat av: J

För det tredje så följer du ju glamour älskling, det kanske är ett skäl det med? ^^

2008-09-17 @ 21:08:12
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Men hahah, det är ciggaretternas fel!

Alltid.



Bra då kan vi ju dela slaf någongång utan att någon av oss ska bli galna och byta sovrum! :D



Tack stumpen! =)

2008-09-18 @ 10:31:45
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0