Just som man trodde

Att det fan inte kunde bli mycket värre eller fulare, ja då hittar jag sånt här skit till salu.

För ynka 99:- i utrop på Tradera plus frakt kan dessa sköna pjucks bli dina. Vad säger ni? Ska jag slå till? Måste ändra hela min garderob och outfit bara. Till dessa skulle en lång jeanskjol med slits bak som slutar under röven, samt en ribbad polo i sånt där härligt stretchigt material som man kan töja ner till knäna men som hela tiden ändå sitter strax ovanför naveln. Polon skall vara ärmlös för vackrast stuk och effekt. På det viset kan jag blotta mina blekfeta överarmar. De skulle matcha den något mullvadsgråa tonen i stövlarna.



Om jag har för mycket fritid på arbetstid? Jäpp.

Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0