Kolla in det här =)

Jag har haft sjukt roligt med det här i flera timmar nu. Jag har komponerat brev och skickat till höger och vänster inom företaget och låtsats att avsändaren varit någon helt annan, oftast en kollega.

OBSERVERA. Man kan göra väldigt bögiga grejer av det här och det är förmodligen det roligaste. Jag kan ha skapat hysteri på kontoret i Stockholm med min låga humor. Väry funny!

Nu väntar jag på att bli hängd en smula, men vad gör det. Jag har skrattat så jag har ont i magen.

Testa själva: KLICKA PÅ MÄJ!

Tjohopp! Nu ska jag driva in tio obetalda laxar från ett pucko och sen ska jag åka hem!

***

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, vad skön du är!! =) Hört några reaktioner runt om i företaget än då?

2008-09-01 @ 19:41:59
URL: http://www.eva-andersson.blogspot.com
Postat av: Mli

Eva: Haha, nä, inte än men vi får väl se om det dyker upp nåt imorgon ;) Lovar att återkomma ifall det är något av värde =)

2008-09-01 @ 21:39:52

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0