Ledighetsansökan, skickad till BigBoss

Ansöker härmed om ledigt.


Jag jobbar till ca 15.30 på torsdag den 2/9

  

Helt ledig Fredag 3/9


Jobbar i Solna från ca 12.00 på måndag den 6/9

  

Allt detta gäller år 2008 såklart.


Sen åker jag häm! Jag ska nämligen till Gotland och hångla lite med min blivande sambo.


Jag önskar jag hade semester att ta ut, men det har jag ju naturligtvis inte, trots att jag knappt varit ledig på 2 år. (Låter det som gnäll? Nejdå.)


Men OM jag ska stå på mässan lördag-söndag i oktober skulle jag gärna ta ut det i ledig tid så ovanstående ledighet knappt märks på mitt oerhört nästan obefintliga lönekonto.


Toppen, tack!


Om någon sen kan hämta mig i Nynäshamn (inte lager-Råbban) på måndag vid 10.30 blir ju ingen lyckligare än jag.


Detta kändes inte som det stal värdefull arbetstid ifrån dig nu va? Jag ber om ursäkt. (Jag skrev det iaf på lunchen)


Uppdatering: Jag fick ledigt, enda han anmärkte på var att jag begärde ledigt i september på datum som redan varit. Det höll jag med om var lite märkligt...

***

Kommentarer
Postat av: J

Schwiiiing! Blir lätt bästa helgen i hela våra långa liv darling =D Pusss!

2008-09-10 @ 17:35:06
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0