När man har tråkigt

Då får man ändå väldigt bra ideér. Som den här som jag precis ventilerade med Kenneth och som jag ska ta upp på nästa konferens (läs suparfest).

Här i kundtjänst vill jag ha ett tema för varje kvartal så på vintern kan det låta ungefär såhär i vår telefon när vi svarar:

Ring, ring

Kuntjänst: Ho ho ho?

Kund: Hallå?

Kuntjänst: Ho ho ho, säg ma-ma.

Kund: Va?

Kundtjänst: Säg ma-ma.

Kund: Va? Ma-ma?

Kuntjänst: OK! Ha ha ha ha ha (klick)

Låååångt slut-tut i kundens lur

Jag vet, inte ett dugg kul för er, men väldigt kul för mig när man tänker efter. Nu ska jag bara fnula ut hur de ska låta de andra tre kvartalen.

Tack för mig, hej.

(Kenneth har suckat halva eftermiddagen, grymtat och kollat ner mellan benen och sagt: Sluta krafsa mig på dasen, sluta krafsa mig på dasen..osv. Det är nämligen lill-vovven Pysen som står där och sniffar. Mohahaha ÄCKLIGT!)

***

Kommentarer
Postat av: J

Haha det var faktiskt rätt kul =)

2008-09-09 @ 18:05:36
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0