Supersöndag.

Ni har ju redan sett att jag/Lotta har fyllebloggat lite. Och ja, för er som undrar har Koppartaxi/Falun fått en dänga via mejl med fyra frågor jag önskade svar på.

1. Vad innebär begreppet "några minuter" för Koppartaxi?
2. Varför har de som policy att inte ta namn när de tar beställningar nattetid. Vilken tid går gränsen? (Det här är så korkat så jag nästan spyr.)
3. Jobbar den supertrevliga, hjälpsamma, serviceinriktade kvinnan i växeln kvar? Vid svar, ja, se fråga 4:a.
4. När får hon sparken?

Vi får se om jag får svar. Det värsta med att jag är sån här är att Jonas är likadan. Vi kommer bli en liten fascistfamilj, ökända i stan och som alltid är med i lokaltidningen och klagar. Är det dessutom några som kommer få plastbitar i köttbullarna från Lidl så är det vi. Då får vi sitta med en påse köttbullar framför oss och se sura ut på en bild. Det värsta är att vi kommer gå igång som fan på det där. Förmodligen kommer varje tillfälle sluta i hett sex. (Eller inte)

Jag som halvt gnällt på fantasilösa människor som lägger en slant i ett kuvert som barnen får ge bort på kalas ska aldrig mer klaga. Att lägga en hundring i ett kuvert är väldigt underskattat. Det blir fortsättningsvis jämt så.

1,5 timme har jag och Lotta spenderat på Kupolen. Jag kom hem med två förpackningar hårfärg så nu jädrar ska det exprimenteras hejvilt i badrummet. Först tyckte jag det var bra att Lotta var här ifall om det skulle sluta i en total katastrof. Men sen har jag just insett att hon skadeglatt bara skulle vrida sig av skratt och vara okontaktbar om jag skulle misslyckas så jag kan inte räkna med hennes hjälp.

Har jag nämnt att vi var snyggast på krogen igår? Det var vi i ungefär en timme tills vi drog och klämde en jädra massa pizzor och skinnflådde våra gommar på smält ost och sen härjade i taxikön. Tillslut kom en buss och vi blev åter som två fjortisar. Med bedjande ögon fick vi busschauffören att ta med oss för ynka 26 kronor sammanlagt. Vi gick av en hållplats för tidigt och fick gå över ett träsk för att komma hem. Våra skor är vackra idag och luktar typ svavel.

Ah, det var en sammafattning av dagen för den som undrar. Jag kan också berätta att jag ätit en smaskig pizza nyss också och att det lär bli mer bukfylla under eftermiddagen och kvällen. Jag och Lottis ska svulla i soffan och äta godis tills det sprutar ur öronen på oss.

Tjo.


Kommentarer
Postat av: Tutten

Haha tänker fan besöka dig så ska du få ta med mig ut i Faluns nattliv, hahah!

2008-09-28 @ 17:16:23
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: J

Mmm den var riktigt cool =)



Du är sexig när du rättshavererar älskling :*

2008-09-28 @ 19:41:23
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Mmm den var riktigt cool =)



Du är sexig när du rättshavererar älskling :*

2008-09-28 @ 19:41:26
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0