Dag 10: upp som en sol....

....och ned som en pannkaka?

Innan min rekordtur igår hade jag en del bekymmer i vänster skinka. Det ilade och strålade för varje steg jag tog, men jag ignorerade det hela och tänkte att om jag rör på mig....

...så efter passet fann jag mig själv liggandes på sängen med röven i vädret samtidigt som min sambo masserade den...

...med hästliniment! A horses ass...

Hela kvällen igår blev ett enda: kan du hämta, kan du göra, snälla ge mig.. osv under tiden jag låg i soffan med benen i högläge för att avlasta rygg och stjärt.

Idag känns det bättre, men jag bör nog ta det ganska lugnt. Räknas badrumssanering och kylskåpssanering?

Vi får helt enkelt se om det blir en promenad senare bara. Kanske bör jag avstå helt.

På lördag kommer det gäster och redan imorgon kommer bästa Lotta upp! Det ska bli roligt med lite annat sällskap än den där snygga fan man bor ihop med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah oh rumpmassage! Det är faktiskt jävligt skönt på skinkorna!

2010-08-12 @ 10:30:04
URL: http://apieceofsuperbadass.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0