Dag 8: jag älskar brevbäraren!

Det spöregnar ute! Min intention för dagen var ju att ta en pw innan frukost, men regnet verkligen öser ned så det var inte att tänka på och inte verkar det ge med sig heller. I värsta fall (för det ser ut att hålla i sig) får Jonas visa mig bra benövningar hemma och så kör jag en vända med hantlarna idag. Promenad kan det ju kanske bli senare om vädret vill.

Brevbäraren, min bästa vän, levererade just 3 MAC lipgloss, 1 MAC mascara och en fin liten neccessär från samma märke. En premie till en tidning jag inte längre prenumererar på. Dock saknar jag en liknande beställning från Tradera, samt en klänning som borde kommit idag om folk hade vett att skicka grejer när man betalt, såsom de förklarar så fint i sina texter om sig själva.

Jag beställde just en ny telefon från Tele 2 också. Jag, "den ekonomiske fritänkaren", köpte en ny häromdagen, men jag trivs inte riktigt med den. Jag har nu beställt den jag verkligen ville ha från början och det hålrum som inte föregående mobil kunde fylla i mitt stackars hjärta hoppas jag att denna nu gör. Jag handlar en del, men jag har råd så jag får!

Nu ska jag putsa Hampus fönster trots regnet och sen blir det vardagsrumsgolvsträning. Punkt.

//Em

Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0