Dag 9: hallelujah!

Idag var dagen D, dagen då det fanimej lossnade.

Började med att gå upp till Jungfruberget, väl där sprang jag så gott jag kunde i uppförsbackarna och gick i nedförsbackarna. När det senare planade ut och lutade emellanåt lite nedåt så joggade jag.

Och som jag joggade, hallelujah!!

Det har aldrig gått så bra så länge. Jag orkade ungefär 5 gånger längre än jag trodde, jag hade ett bra tempo och andningen fungerade super.

Jag är så glad! Nu blir det en välförtjänt dusch och sedan lite lätt kvällsmat och en film.

Imorgon ska jag göra om proceduren och hoppas på att det inte bara var en lyckträff för dagen.

//Em


Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0